Avatar billede NicolaiVedel Nybegynder
10. november 2010 - 09:46 Der er 1 kommentar

VBA: Compile error: User-defined type not difined

Jeg har er regne 2007 ark med en del VBA programering. Det virker 100%!
Jeg har til vores CRM system fra superoffice åbenbart nødt til at nedgradere versionen af excel til 2003 og nu kan jeg ikke få min VBA del til at virke.

Compileringen stopper ved denne linje:

"Public FSO As IWshRuntimeLibrary.FileSystemObject"

og giver mig denne fejlmelding: "Compile error: User-defined type not difined"

Hvordan får jeg min VBA del til at virke igen ?
Avatar billede anlu Nybegynder
11. november 2010 - 09:38 #1
Det lader til at være noget med referencen til IWshRuntimeLibrary.
Prøv at kigge i hhv. det ark der virker og det ark der ikke virker i "Tools->References" og se om der er nogen forskelle.