Avatar billede Eromlet Nybegynder
09. november 2010 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mssql delt i 10 rækker

Hej,

Jeg sidder og roder med en opgave, hvor jeg har en masse opgaver, som jeg har listet i en tabel kaldet opgaver.

Jeg vil gerne have delt opgaverne i 10 lige store dele, med antallet af opgaver løst med status='OK' eller status='Delvist OK'.

Hvis jeg f.eks. har 100 opgaver, men kun har behandlet de 80 af dem, skal de 2 sidste rækker af 10 give 0, da der jo så ikke er nogen som kan være OK eller Delvist ok endnu.

Er de forståeligt og er der en som kan hjælpe?

Mvh.

Erom
Avatar billede janus_007 Nybegynder
09. november 2010 - 19:49 #1
jo det er forstået, men hvorfor dog bruge sql til det? Det er meget bedre at klare i businesslogikken :)
Avatar billede Eromlet Nybegynder
13. november 2010 - 21:27 #2
Løste det selv via PHP
Avatar billede janus_007 Nybegynder
13. november 2010 - 23:25 #3
Excellent choice :)