Avatar billede Phausc Nybegynder
08. november 2010 - 19:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samme skærmmodelnr.??

Hej Alle!

Det lyder meget mærkeligt, men jeg sad med min bærbare (Medion MD98150) og surfede, stillede den fra mig og da jeg tog den op på skødet igen, lignede det at skærmen havde fået et ordentligt slag!!

Nå, men det lyder som om jeg skla udskifte min skærm på den bærbare og vi ved jo alle at det hurtigt kan blive en dyr fornøjelse! Så jeg vil gerne gøre det selv.

Mit spørgsmål:

Jeg har fundet en sælger på DBA der sælger sin 13,3" skærm med modelnr: LP133wx1 (TL)(B1)
Mit skærmmodelnr: B133xw01 V.3

Er der nogen mulighed for at sælgers skærm vil passe til min?? Så vidt jeg kan se på nettet er der tit hvor B133xw01 og LP133wx1 står som om at det er det samme, men så varierer de andre numre..

Hjælp!

Mvh
Philip
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2010 - 20:31 #1
Prøv at hør Medion ad.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 21:40 #2
Ja, man skal ikke knalde sin bærbare ned over noget der er stift.

Ha ha... kunne ikke lade være :-)
Avatar billede Phausc Nybegynder
10. november 2010 - 09:00 #3
Ham jeg kunne købe skærmen af (på dba.dk), hans opslag er ikke længere tilgængeligt derinde, dvs. jeg kan alligevel ikke købe den skærm, derfor er dette ikke længere relevant!
Er du sød at smide din kommentar som et svar, john_stiger, så får du pointene.. :-)

Og tak for hjælpen!

Mvh
Phausc
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2010 - 21:03 #4
:)