Avatar billede rou-dhi Nybegynder
05. november 2010 - 10:15 Der er 2 kommentarer

Multiply touchscreens på 1 pc

Hej,
Jeg ved ikke om det er hardware eller programmer dette spørgsmål skal ligge under, but here it goes.

Jeg har en bruger med 1 pc hvor jeg har tilsluttet 3 touchscreens (FYI: og en normal skærm). De 3 skærme skal køre med extendet desktop med 1 main monitor. Det virker også fint, det er bare det problem at touch kun virker på min main monitor.

Selve touch funktionen virker også på de andre skærme, men når jeg trykker i midten på en extented skærm, reagere den på midten af min main monitor.

Så ville jeg høre om der var nogle som kendte en application som kunne gøre touch funktionen funktionel på alle 3 skærme.

Computeren køre win7 enterprise 64bit
Avatar billede jokkejensen Novice
05. november 2010 - 10:55 #1
Er der 4 brugere logget på samme windows ?

Ellers skal du nok forvente at du kun kan bruge dem i "extended" windows mode, og ikke i "clon".

Dog kan jeg på noget gammelt cachet lort, se at det også afhænger af model, hvor mange der kan kobles på.

www.touchscreens.com/support-technotes-multimon.html+multiple+touch+screens&cd=2&hl=da&ct=clnk&gl=dk" target="_blank">http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:U0Nm4wl6V14J:www.touchscreens.com/support-technotes-multimon.html+multiple+touch+screens&cd=2&hl=da&ct=clnk&gl=dk

/J
Avatar billede rou-dhi Nybegynder
05. november 2010 - 13:16 #2
Hej J.
Jeg Tror ikke du fik læst min tekst ordenligt, eller også er det mig som har formuleret det dårligt. :)

Jeg har 1 bruger på 1 computer og skærmene køre extendet, med 1 main monitor.

alt dette virker fint. Mit problem er at touch funktionen ikke fungere ordenligt på de 2 thouch screens som køre extended.

Når jeg bruger touch på en af de extended monitors, så reagere den på min main monitor. Det vil sige, hvis skærm 1 er min main monitor, og jeg trykker i midten af skræm 2, så kan jeg se at den tror jeg trykker i midten af skærm 1.

ps. dit link er broken :)