Avatar billede snaptil Nybegynder
03. november 2010 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oprette tabulator felt i word

jeg har en word text, hvor jeg ønsker at indsætte dato/navn og lign. bestemte sider i arket.
jeg mener man kan oprette et felt, som så kan springes til ved hjælp af tabulator.
jeg ønsker ikke at flette med en tabel. i det arket skal læses igennem hber gang.
Avatar billede supertekst Ekspert
03. november 2010 - 14:52 #1
Der er også Ctrl+F9. Disse felter kan der "hoppes" mellem med F11
03. november 2010 - 15:03 #2
Indsæt tekstfelter, der hvor indtastningen skal finde sted, og beskyt efterfølgende dokumentet med mulighed for formularudfyldning. Så kan du hoppe rundt mellem felterne med TAB-tasten.
Avatar billede snaptil Nybegynder
02. januar 2011 - 11:27 #3
Tak for svarene.
03. januar 2011 - 14:24 #4
Hvis du har løst din udfordring, bedes du lukke spørgsmålet!