Avatar billede Gnu-Oxid Nybegynder
02. november 2010 - 23:02 Der er 4 kommentarer

Dual screen i windows 7

Jeg har netop købt ny computer, og har skulle køre dual screen med min samsung skærm og min infocus 72 projektor.... Dette vil den ikke.

Mit skærmkort: Geforce GTX 470 har 2 skærm udgange som jeg bruger. 1´eren til min samsung og 2´eren til min infocus.

Starter jeg maskinen op med min infocus i 1´eren, ser alt normalt ud, indtil windows loades og opløsningen er for høj til projectoeren, så jeg kun kan se den midterste del af skærmen.

Jeg har prøvet alle forskellige combinationer af placering af stik og mulighederne med "windowstast + p"

højreklik skrive bord får jeg en Nvidia control panel, hvor jeg under "setup multiple display" slet ikke kan se min infocus 72 projektor.

Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede serverservice Praktikant
04. november 2010 - 00:05 #1
Du skal starte med at installere den originale driver fra producenten af dit netkort - det hører med til dit grafikkort.

Så skal du lave dine indstillinger i advanced under skærm indstillinger - der er ekstra faneblade for grafikkort - hvis du har den rigtige driver .
Her kan du vælge hvilken skærm der er primær og om du skal køre dual mode osv. så må du lige teste dig frem til hvad du vil opnå.

Du kan også lave dine egne skærm indstillinger for hver skærmtype - men jeg er ikke helt med på helt nøjagtigt hvad du gerne vil ?
Avatar billede Gnu-Oxid Nybegynder
04. november 2010 - 07:46 #2
Det prøver jeg lige i aften så....

Hverdagsbrug er bare med min samsung, men når jeg skal se film, smider jeg normalt billedet over på projektoren.

så ville egentlig bare gerne kunne vise film fra min computer på min projektor. Specielt uden at skulle rykke stik bagi.
Avatar billede serverservice Praktikant
04. november 2010 - 08:14 #3
Der skulle stå grafikkort og ikke netkort - men det havde du luret. ...
Avatar billede Gnu-Oxid Nybegynder
06. november 2010 - 19:51 #4
Opdateringer er gjort og har fundet fanebladene, men det virker bare stadig ikke =/