Avatar billede Mathias662 Nybegynder
31. oktober 2010 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mister internet forbindelsen nå jeg spiller counter strike

Hejsa. min computer er her på det seneste begynd at miste internet forbindelsen nå jeg spiller counter Strike. mit netværks kort hedder "realtek PCIe GBE Family controller" eller.. det står der ihvertfald under enhedhåndtering. og jeg køre windows 7 home premium. det startede ca. for en måned siden, men der skete det ikke så tit.. men nu kan jeg kun spille 10 minutter af gangen.. jeg har prøvet at opdatere netværks kortet, men det virkede ikke så godt. håber i kan hjælpe mig

Hilen mig:-)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2010 - 21:54 #1
Mathias siger den noget om Hl2 er holdt op med at fungere eller sådan noget.????
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2010 - 21:59 #2
det kan være internettet Men det kan også være computeren hvis du har mange ting på computeren kan Counter-Strike Source begynde og lagge eller logge ned som du siger. Men prøv og gå ind på denne hjemmeside når det sker http://hastighedstest.tdc.dk/

den tjekker hvor meget internet du har det er en (Hastighedstest)
spørg din Far om hvor meget MBit din computer har og se om den også har det på hjemmesiden

Håber det hjalp lidt eller du blev klogere
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
21. december 2011 - 13:43 #3
Jeg vil gerne have lov at undskylde for min forsinkelse.. Min problem er selvfølgelig blevet løst forlængst, og det var rigtigt som du sagde, at HL2 stoppet med at fungere, vil du lægge et svar, på trods af at jeg er så langsom?
19. juni 2012 - 17:50 #4
(Læg selv [svar] og efterfølgende [Accepter] dit eget svar ...)
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
19. juni 2012 - 18:06 #5
svar