Avatar billede bondester Nybegynder
29. oktober 2010 - 22:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Funktion der laver resize med ASPImage

Hej

Jeg bruger ASPImage til at lave resize af nogle billeder on-the-fly. Scriptet ligger i en fil kaldet thumbs.asp, og den kalder jeg så hver gang med en række parametre hver gang jeg skal have vist et lille billede.

Men er det ikke muligt at jeg ligger det i en funktion istedet?? Så jeg slipper for at kalde den ekstra fil, den fucker nemlig noget af min statistik lidt op.

/ Bondester
PS:

Function makeThumb(x,x,x)
  Kode
End Function
... virker ikke ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2010 - 22:43 #1
du kan sagtens lægge det i en funktion - men gevinsten kan jeg ikke helt få øje på, for du er stadig nødt til at have en fil som kalder funktionen da du skal have en fil som kilde til dit img-tag.
Avatar billede bondester Nybegynder
30. oktober 2010 - 21:52 #2
Jep det var netop den del jeg ville undgå... At den skal kalde en fil...

Kan det lade sig gøre??
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2010 - 23:16 #3
Nej - som nævnt så skal dit img-tag have en src og det i form af en fil.

Det er nok nærmere din statistik du skal have kigget nærmere på - det bør være muligt at komme uden om dit problem ved korrekt opsætning.
Avatar billede bondester Nybegynder
31. oktober 2010 - 20:35 #4
Okay... Det er der ikke noget at gøre ved.

Problemet er at det er min udbyder der styrer statistikken, så den kan jeg ikke gøre meget ved. Min Google Analytics vises dog korrekt!

Smid svar for point...
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2010 - 18:08 #5
svar :)