Avatar billede Bennerhf Nybegynder
28. oktober 2010 - 16:05 Der er 5 kommentarer

Hvorfor forsvinder mine browsere?

Jeg har en gammel pc med XP Home Edit. Jeg har et problem. Når jeg har et vindue åbnet, et hvilket som helst vindue og vil minimere det, Så forsvinder det fuldstændig. Det er ikke på værktøjslinjen og heller ikke på joblisten. Hvad gør jeg? og hvad har jeg gjort?
Avatar billede buxxy Praktikant
28. oktober 2010 - 16:22 #1
Kan det mon fikses ved at køre en systemgendannelse ?
Avatar billede Bennerhf Nybegynder
28. oktober 2010 - 16:28 #2
det kan det sikkert, men problemet er at jeg kan ikke gendanne til før problemet kom, for jeg har ingen gendannelsespunkter derfra.
Jeg kan heller ikke geninstallere OS fordi den bliver ved med at sige jeg skal slå anti-virus software fra selvom jeg har afinstalleret altså anti-virus software og slået firewall og det hele fra. :s. Jeg kan heller ikke komme ind i Bios fordi der er adgangskode på og jeg kan sgu ikke huske koden, kan ikke engang huske jeg nogensinde har skrevet en kode til det.
Avatar billede Bennerhf Nybegynder
28. oktober 2010 - 17:26 #3
undskyld, har lavet en fejl, vinduerne er stadigvæk på joblisten, bare ikke værktøjslinjen.
Avatar billede Bennerhf Nybegynder
29. oktober 2010 - 14:38 #4
anyone?
29. oktober 2010 - 21:51 #5
Har du 100% WindowsUpdate ? Incl IE8 ? + efterfølgende mange opdateringer ?