Avatar billede ninanip Novice
28. oktober 2010 - 08:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Haves PDF fil inkluderet baggrundsbiller - ønskes Word fil af samme

Hejsan i Ekspert Land,

Jeg skal oversætte en PDF fil fra engelsk til dansk, og til det behøver jeg at beholde opsætningen af dokumentet med baggrundsbilleder osv.
How to do. Jeg har Office 2010
Avatar billede perhol Seniormester
29. oktober 2010 - 00:28 #1
Måske kan AnyBizSoft "PDF to Word".
Du finder det her: (direkte link til exe-fil) http://download.anypdftools.com/anybizsoft-pdf-to-word_full417.exe
Avatar billede ninanip Novice
29. oktober 2010 - 11:25 #2
Bingo, mange gange tak, det fungerer super fint.
mvh Nina
Avatar billede ninanip Novice
29. oktober 2010 - 11:25 #3
fortæl mig loige om du fik point... ;)
Avatar billede perhol Seniormester
29. oktober 2010 - 19:08 #4
Nej, for at du kan give point skal der først foreligge et svar.
Sådan et lægger jeg først når jeg tror at jeg har bidraget til en løsning.
Altså nu ;-)
Avatar billede perhol Seniormester
01. november 2010 - 00:34 #5
Point modtaget med tak.