Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 09:36 Der er 12 kommentarer

HP med sort skærm

Hej!
Jeg har i et forsøg på at få tilsluttet en projektor til computeren fået gjort skærmen sort.
Der er stadigt den lille "muse-pil" på skærmen, så den er ikke helt gået i sort!
Og jeg har lavet alle forsøg på fn+F4, som har været mulige!
Og den er genstartet 100 gange, men jeg kan simpelthen ikke få skærmen til at få normalt udseende igen!
Er der nogen,der har et forslag til hvad jeg kan gøre?
På forhånd tak!
Camilla
Avatar billede PhilipWahlstrom Nybegynder
27. oktober 2010 - 09:49 #1
Kommer der billed på projektoren hvis du tilkobler den ?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 10:06 #2
Kun den samme sorte skærm og pilen!
Avatar billede PhilipWahlstrom Nybegynder
27. oktober 2010 - 10:13 #3
Prøv start den op i fejlsikret tilstand.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 10:16 #4
Det har jeg også prøvet, men der kommer bare den sorte skærm frem igen!
Avatar billede PhilipWahlstrom Nybegynder
27. oktober 2010 - 10:22 #5
Prøv at boot på windows cd, og kør chekdisk
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 10:27 #6
øhhh - hva'?
Skal jeg køre installationscd'en igen?
Ja, beklager jeg er ikke så teknisk anlagt - plejer bare at køre efter trial and error systemet, hvilket så også har bragt mig i denne situation!
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 10:31 #7
Jeg har nu lige prøvet via genstart+f8 metoden at få de mange forslag frem til tilstande fram, og der kan jeg sagtens se noget på skærmen, emn så snart jeg så valgte reparer og genstart, så blev skærmen sort igen!
Avatar billede PhilipWahlstrom Nybegynder
27. oktober 2010 - 10:36 #8
Nej du skal ikke installere cd'en, men hvis du har din windows cd så kan du starte op på den og så vil der være noget der hedder checkdisk som du kan køre.
når du starter din computer kan du vælge at den skal boote fra cd'en ved at trykke på en knap, det vil stå der meget hurtigt, så hvis du ikke kan nå at læse hvad der står kan du sætte den på pause med knappen "Pause Break"
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 10:54 #9
Nu har jeg fundet en windows-cd og har startet computeren op, og den spurgte om jeg ville starte op fra cd "tryk på en tast" hvilket jeg så gjorde. Nu er der så den almindelige skærm med windows-fejlgenoprettelse med fejlsikret tilstand mv. ikke noget med checkdisk!
Avatar billede PhilipWahlstrom Nybegynder
27. oktober 2010 - 11:20 #10
Jep. prøv at vælge fejlgenoptrettelse :)
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 11:28 #11
Og overraskende viser den så sort skærm igen!
Gad vide hvad i hulen jeg har gjort ved den computer!
Avatar billede okadsads Nybegynder
11. november 2010 - 17:24 #12
Nogen der ved hvordan jeg kan få min HP dv9000 op at køre. Lige-pludselig lukke den ned og nu kan jeg ikke åbne den skærmen er sort når jeg åbner den. Svar hurtigts muligt!