Avatar billede podebusk Nybegynder
27. oktober 2010 - 08:32 Der er 1 kommentar

Stop for Windows update i Vista

Jeg har i flere måneder haft et besynderligt problem med at min Acer Aspire 8530 "sander til" efterhånden som Vista leverer opdateringer. Jeg tror jeg har kørt Recovery på den 10 gange - inden det gik op for mig, at det er opdateringerne til Vista, som skaber problemerne. Jeg har derfor valgt, at slå opdateringer fra - men det accepterer Vista kun midlertidigt - efter en dag eller to, er jeg pludselig vidne til, at Vista genaktiverer tilladelse til at hente opdateringer....Og nu til spørgsmålet:

Hvordan standser man de automatiske opdateringer i Vista (32bit)?
27. oktober 2010 - 09:07 #1