Avatar billede schua Praktikant
22. oktober 2010 - 20:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til installation af CMS system

Hej eksperter.

Jeg har fundet et CMS system som jeg gerne vil have implamenteret på min hjemmeside, men jeg kan ikke få det til og virke.

Er der nogle der kan hjælpe mig, så kontakt mig gerne pr. mail

christianvdahl@gmail.com

Jeg håber virkelig der er nogle der vil hjælpe mig
Avatar billede elmoe Juniormester
22. oktober 2010 - 20:18 #1
Skriv hvad det er for et CMS system. Så vil du hurtigere få svar :)
Avatar billede schua Praktikant
22. oktober 2010 - 20:22 #2
Der er tale om MotoCMS et flash CMS system.

Det er noget jeg er blevet spurgt om jeg vil lave for en. Så kommentere om det er godt eller skidt frabedes.
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. oktober 2010 - 21:55 #3
Hvad er problemet?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. oktober 2010 - 21:57 #4
Du bør nok overveje at lukke nogen af dine spørgsmål, det er jo helt vildt så mange ulukkede spm. du har.
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
24. oktober 2010 - 08:03 #5
De vil sætte server script op for os hvis vi køber motocms  og uploader det, ellers skal vi lave demo lokalt og lave et template og så selv uploade det og sætte det op eller downloade et template =website