Avatar billede per2edb Praktikant
22. oktober 2010 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gantt kort til Access 2007

Jeg søger et gantt chart der kan vise fra og til dato ligesom project 2007. Det skal forbindes til tabeller som skal kunne skrive og læse til Access 2007 når der trækkes i gantlinierne.
Jeg har project men det skal programeres i VBA og det er uhyre vanskeligt og bøvlet har jeg læst.
Har i en løsning der er let at implementere - altså ikke noget med VBA programering. Det er ok med et"billigt" købemodul hvis det er let at installere.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 16:47 #1
Der har lagt et eksempel på nettet i lang tid, måske er det stadig brugbart...

http://www.access-programmers.co.uk/forums/showthread.php?t=108369

God weekend, jeg smutter!~)
Avatar billede per2edb Praktikant
22. oktober 2010 - 17:53 #2
Hej spg
Den havde jeg allerede set men det er access 2003. Access2007 er fuldstændig anderledes. Det jeg søger er tilsvarende men det SKAL være 2007
Avatar billede per2edb Praktikant
22. oktober 2010 - 22:20 #3
Jeg har fået den til at virke med Access 2007, men der er ikke datoer ud ad den vandrette akse