Avatar billede mega-hawk Nybegynder
20. oktober 2010 - 11:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan virker picturebox?

Hej.

Hvis jeg indsætter en picture box på min form kan jeg selvfølgelig vælge i højer side hvilket billed jeg vil have, men hvis jeg vil have den lidt mere dynamisk med kode, hvordan ser det så ud?
Den godtager nemlig ikke

picturebox1.image = "Mit_Billed.jpg"
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
20. oktober 2010 - 17:15 #1
Tror jeg har fundet ud af at denne kode her ikke er helt af vejen lige bortset fra at den ikke henter mit billed ind alligevel. Billedet ligger ellers i samme mappe som min application.

PictureBox1.Image = Image.FromFile("test_pic.jpg")
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
20. oktober 2010 - 17:38 #2
MsgBox(Environment.CurrentDirectory)
Gav mig svaret så lukker.