Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2010 - 20:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Task killer til Android - nødvendig eller hype?

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, så bruger apps der ikke er aktive, ikke strøm og derved bliver taskkiller apps overflødige.

Hvem kan finde link der definitivt afkræfter mit udsagn?
Avatar billede chalde Seniormester
18. oktober 2010 - 20:31 #1
Avatar billede chalde Seniormester
18. oktober 2010 - 20:32 #2
Beklager, så be- og ikke af-.
Avatar billede LarsDC Nybegynder
18. oktober 2010 - 20:32 #3
http://androidforum.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=1025&p=7106

Ved ikke om du vil tage det for gode sager men der står i hvert falde at de ikke bliver lukket ned men alligevel ikke tager mere strøm af den grund.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2010 - 14:34 #4
Smid svar.
Tog den trælse metode og lod den køre med åbne programmer 1 dag og ingen den anden dag.

Der er absolut ingen forskel på batterilevetiden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2010 - 13:21 #5
Nå det vil du ikke. Kan se du var her på siden idag, men intet svar.
Avatar billede LarsDC Nybegynder
22. oktober 2010 - 17:42 #6
Det ville nok hjælpe, hvis du skrev, hvem der skulle smide et svar, da vi er 2, der har lagt forslag.

Såfremt det var mig, kan jeg da oplyse, at jeg ikke nødvendigvis kan ligge kommentarer/svar, selvom der står jeg har været på. Jeg bruger Eksperten.dk dagligt som videnbase, både i forbindelse med arbejdet, men også ved siden af.

Jeg har ikke fået nogen mail omkring denne tråd, hvilket nok er årsagen til, jeg ikke har set det.

Men jeg overlever nok de 60 point.