Avatar billede cbt Nybegynder
16. oktober 2010 - 06:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny hardware til Server og genbruge Server opsætning

Jeg har en ældre Server fra 2004/2005 med Windows 2000 Server Installeret sammen med en masse anden software Database osv. Jeg skal have ny Hardware og ønsker ikke at kaste mig ud i en geninstallation af alt software.

Jeg har en ide om at kunne anvende Ghost eller Acronis, men ved at det ikke altdig går så let...

Er der nogle der har prøvet noget lignende med success ?
Avatar billede riversen Nybegynder
16. oktober 2010 - 06:32 #1
Du bestemmer selvfølgelig selv, men mit råd er, at lade være med at springe over hvor gærdet er lavest.

Gør det rigtige og virtualiser så du fremover er uafhængig af hardware (så kan du lave stuntet nemt om 5 år igen uden geninstallation, hvis du vil) og samtidig geninstaller dine applikationer og find de rigtige drivere. Det bliver langt det bedste i længden selvom det måske koster lidt nu.
Avatar billede cbt Nybegynder
15. marts 2011 - 05:16 #2
Ja det var det rigtige