Avatar billede NaaN Nybegynder
14. oktober 2010 - 10:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HJÆLP! Mine sidetal er i uorden!?

Jeg sidder og er ved at lave en stor hovedopgave i Word 2007.. Nu sidder jeg så og skal indsætte sidetal, da jeg pludselig opdager at den står i rækkefølgen 1 - 2 - 3 - 4 - 1 - 2.. osv.
Dvs. at det hedder fra side 1 til 4 og så fra side 1 til 14?
Hvordan får jeg den til at køre i normal rækkefølge?
Jeg har ikke nogen indholdsfortegnelse det kan være forbundet med, da jeg har lavet den manuelt. Jeg har også prøvet at stille mig på side 1(2. gang) og så trykke "sammenkæd med forrige".. men intet nyt?

:(

Håber at der er nogle kloge hoveder herinde der vil hjælpe mig hurtigst muligt.
Avatar billede mrgumble Nybegynder
14. oktober 2010 - 10:20 #1
Du er sandsynligvis kommet til at indsætte et sektionsskift. Det er lidt ligesom et sideskift, men beregnet på at man kan have forskellige kapitler/sektioner i sit dokument.

Hvis du stiller dig på den 5. side (anden forekomst af side "1"), og i "Båndet" i toppen vælger "Indsæt", skal du vælge "Sidetal". Der kommer en lille menu frem, og mod bunden vælger du et punkt "Formater sidetal...". I vinduet der dukker op, vælger du under "Sidenummering" "Forsæt fra forrige sektion".

Og tak fordi du skrev at det var Word 2007, da jeg ellers skulle til at spørge. :)
Avatar billede NaaN Nybegynder
14. oktober 2010 - 11:13 #2
Mange tak for hjælpen :) Det hjalp..

1000 tak :)