Avatar billede benneharli Juniormester
13. oktober 2010 - 09:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slette linier i en string lavet fra en streamreader

Hejsa

Jeg har en text fil der bliver læst ind i en String variabel. Nu vil jeg gerne slette alle linier i den string der starter med noget bestemt. Kan man det?

/Benji
Avatar billede arne_v Ekspert
13. oktober 2010 - 14:40 #1
Hvis du læser linierne ind i en List(Of String) kan du bagefter loebe listen igennem og slette dem du vil af med.
Avatar billede benneharli Juniormester
14. oktober 2010 - 08:59 #2
Hej Arne

Jeg gjorde det omvendt. Jeg læser kun de linier der indeholder det jeg leder efter. Det var nemmere ;-)

Smid et svar i alle fald.

/Benji
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2010 - 14:17 #3
ok