Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2010 - 15:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

godt backup program

hej

ved godt der står nogle tråde om det her inde, men ikke rigtig hvad jeg leder efter syntes jeg

leder efter et godt backup program som bare virker, går ikke så meget op i om det kan restore computeren hvis den går død, hvilket man alligevel aldrig bruger, det skal bare kunne synce mine mapper med et drev på det lokale netværk, så snart jeg tænder computeren, og så må der gerne være nogle features så den ikke bare lægger alt over hver gang men undersøger om der er nyt eller om man har ændret i et dokument osv. :)
er der nogen som er bekendt med et sådan et backup program
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2010 - 15:33 #1
obs. må gerne koste penge
Avatar billede chalde Seniormester
11. oktober 2010 - 16:44 #2
Syncback. Både free og payware versionerne er gennemførte.
Mange muligheder, især for den mere kræsne bruger.
Prøv evt. den gratis først. De fleste plejer at nøjes med den:
http://www.2brightsparks.com/freeware/freeware-hub.html
Avatar billede grafik-anders Mester
11. oktober 2010 - 18:15 #3
Jeg bruger Syncback og er glad for det
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2010 - 18:26 #4
ja det ser også godt ud :) manglede bare en ting, var at når man sletter filen på kilden at den så flytter filen der ligger på destinationen over i en "archive" mappe  sådan så at man kan gennemgå den engang imellem for at se om man virkelig kan undvære det

men send lige svar
Avatar billede grafik-anders Mester
12. oktober 2010 - 21:19 #5
Hvis du kigger under Copy/Delete, så kan du få den til at flytte den kopierede fil til recycle bin, så du kan tjekke det der. Måske er det nok for dig?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2010 - 08:58 #6
hmm ja det kan måske være godt nok :)

men tak for hjælpen ivhertfald
Avatar billede Safeman Nybegynder
21. oktober 2010 - 23:22 #7
Nu har jeg arbejdet med backupprogrammer i mange år og personligt mener jeg at det eneste rigtige og i øvrigt det nemmeste og mest sikre, er en online backup løsning, da dine data kopieres væk fra de originale og vel at mærke kun ændringer, som du selv nævner er vigtigt.

Se efter en troværdig  leverandør, der udbyder en stabil og sikker løsning, der er lige til at gå til.
Du kan evt. besøge www.nsbackup.dk

Vh. Safeman