Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 16:41 Der er 1 løsning

Programmør (der kan f.eks. C#, C++, Python eller Ruby ) søges til firma

Hej

Er du programmør?
Vil du være med til at starte mindre software firma op?

Jeg drømmer om at arbejde med udvikling af iPod, iPhone og iPad programmer og har ekspertise indenfor idéudvikling, grafisk design og brugervenlighed. Jeg har masser af gode ideer ti lprogrammer, Men jeg mangler en dygtig programmør. Du behøver ikke kunne programmere til iOS endnu, bare du kan et af følgende: C#, C++, Python, Ruby, men ikke nødvendigvis Objective-C.

Så kan vi lave et firma sammen og tage de nødvendige kurser for at lære at programmere til iOS.

Jeg forestiller mig det som et fritidsprojekt i første omgang og så drømme om at få succes nok til at udvide.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
17. januar 2011 - 17:35 #1
jeg fandt en