Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 14:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jælp til sidetal i dansk Word 2007.

Jeg har et dokument på 42 sider. Dokumentet består af både liggende og stående sider.

Jeg har indsat sidetal, både direkte, men også forsøgt via sidehoved, og det virker .... men mærkeligt.

Fordi, når siderne i dokumentet skifter i liggende, så starter sidetallene forfra ... fra 0 ...

jælp til forbedring søges

mvh - Knud .-)
Avatar billede supertekst Ekspert
06. oktober 2010 - 14:53 #1
Er det ikke på grund af sektionsskift/regel for sidenummerering ved sektionsskift?
Avatar billede tjp Mester
06. oktober 2010 - 14:58 #2
Stil dig på en side der forkert starter med 0.
På fanen 'Indsæt':
Klik på trekant under 'Sidetal' og vælg 'Formater sidetal...'
Sæt radioknap til 'Forsæt fra forrige sektion' og tryk OK
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 16:59 #3
Jo, jeg har sektionsskift i dokumenter, men det er på grund af at jeg har liggende og stående sider og forskellige marghins på nogle af siderne.
Avatar billede supertekst Ekspert
06. oktober 2010 - 17:53 #4
Ja - det er også nødvendigt ved skiftende "udseender" - men prøv at checke, hvordan sidenummereringer er indstillet i forbindelse med sektionsskift.
Avatar billede tjp Mester
06. oktober 2010 - 18:50 #5
Har du prøvet det jeg skrev tidligere? :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2010 - 09:11 #6
Jep, men det virker ikke rigtigt.

Måske er det fordi margin er for "lille" for jeg kan ikke se sidenummeret, men margin skal være sådan pga tabellen.

Jeg ku da godt tænke mig at sende dig dokumentet .-)
Det er ikke ret hemligt, selvom jeg skriver det i arbejdsøjemed.

.-)
Avatar billede supertekst Ekspert
08. oktober 2010 - 09:19 #7
Du er også velkommen til at sende det til mig. @-adresse under profil.
Avatar billede supertekst Ekspert
08. oktober 2010 - 10:37 #8
Er modtaget - sidenr. indsat og ved sektionsskift er sidenr. formateret således, at der fortsættes fra sidste sektion,