Avatar billede KELH Nybegynder
06. oktober 2010 - 00:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En lille opgave i ASP: Kundekartotek

Hej!
Jeg har en lille grafisk virksomhed, hvor jeg bl.a. redigerer en hjemmeside der indeholder lidt databasefunktioner som er lavet i ASP. Min sædvanlige programmør er sygemeldt for en tid, så nu søger jeg bistand til at få løst en mindre opgave: Et lille kundekartotek, der kan vises og redigeres via firmaets hjemmeside.
Jeg har selv rodet lidt i ASP og Access, men det er ikke mit speciale. Til daglig arbejder jeg helst i FileMaker Pro, men den kører ikke så godt på nettet.

Jeg har lavet et grafisk layout på en del af opgaven, så hvis du er interesseret i at hjælpe mig, kan du evt. sende mig en mail, hvorefter jeg sender dig yderligere informationer.

Du finder mig her:
Lundtofte GRAFISK
ke@lundtofte.dk
www.lundtofte.dk
Avatar billede djsteiner Nybegynder
11. oktober 2010 - 23:31 #1
Hej ville lige høre om det du søger at et lille cms system der kan styre dít kundekartotek? Her kan kan  jeg godt hjælpe dig

Jeg arbejder med asp og Mysql blandt andet

Men kan ikke gøre det helt gratis :)

Min email er dall47@hotmail.com
Avatar billede KELH Nybegynder
04. december 2010 - 09:39 #2
Den nævnte opgave er blevet udsat "indtil videre" blevet udsat af min kunde.
Tak for mange henvendelser som jeg desværre ikke kan benytte mig af.