Avatar billede anette_s Nybegynder
03. oktober 2010 - 17:26 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Windows 7 - Internet Explorer 7 eller 8

Jeg har desværre fået installeret en betaversion af Internet Explorer 9.

Vil gerne have det tilbage til enten IE 7 eller 8. Jeg har været på Microsofts hjemmeside, men der kan jeg ikke vælge Windows 7, som styresystem, når jeg forsøger at downloade IE 8.

Er der nogle der har ideer til hvordan jeg får rettet op på min dumhed at sige ja til at downloade betaversionen?
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2010 - 17:30 #1
Gå i start, gå i kontrolpanel, gå i fjern programmer, klik på linjen !vis installerede opdateringer i venstre øverste hjørne
Find Internet Explorer 9 og h-klik på den og vælg fjern

Den afinstallere den og vender tilbage til IE8
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2010 - 17:45 #2
Eller systemgendan til før IE9 - det var måden jeg gjorde.
Kunne ikke på andre måder.
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2010 - 18:15 #3
Tja, her virkede ne sys.gendannelse ikke:-)
http://www.eksperten.dk/spm/919367
Avatar billede anette_s Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:18 #4
Tak for hurtig hjælp. Det virkede med "fjern et program"-løsningen.
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2010 - 18:23 #5
Selv tak - du skal ikke lægge svar, det er til løsning og pointgivning.  :-)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2010 - 19:17 #6
#3 nej det er svært når systemgendannelse fejler, ellers vil det virke.

Installerer man IE9 d. 5. og gendanner til den 4. er der ikke IE9 på pc længere.
Avatar billede haverslev Novice
13. oktober 2010 - 21:05 #7