Avatar billede frederik1234dam Nybegynder
02. oktober 2010 - 18:44 Der er 8 kommentarer

Mærkeligt vindue problem

Hej med jer!

Jeg har et noget mærkeligt problem med mine programmer her i w7! det handler om at den skifter mellem vinduerne af sig selv? Fx hvis jeg sidder med en pdf fil og scroller ned i dokumentet så går mine programmer (jeg har åbne) helt amok og skifter mellem hinanden some om den ikke kan holde fast på et vindue. HVAD GØR JEG? jeg har tjekket for virus, tjekket min computer gennem nogle fejlfindings programmer, og det kunne være rart hvis det bare lige var noget der kunne rettes nemt! PS: jeg tror jeg skal klikke ca. 100 gange på et ikon før den gider at åbne! HÅBER I KAN HJÆLPE!
Avatar billede jacla Nybegynder
02. oktober 2010 - 19:19 #1
der er et par ting du kan prøve:

download ccleaner og brug guiden:

http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/

Bagefter start -> kør og skriv: sfc /scannow

evt. genstart din pc og tast F8 under opstarten og vælg "sidst kendt virkende konfiguration"

Hvis problemet ikke er løst så tager vi den derfra.
02. oktober 2010 - 19:26 #2
Velkommen til E. ...

Stationær med 'løst' tastatur
eller
bærbar ?

Hvilket form for staveplade (=tastatur) bruger du ?
Avatar billede frederik1234dam Nybegynder
02. oktober 2010 - 19:58 #3
Jeg bruger et bærbart tastatur. Fra zepto
Avatar billede frederik1234dam Nybegynder
02. oktober 2010 - 20:16 #4
jeg har installeret ccleaner og kørt de rensnings programmer, programmet nu tilbyder. Jeg har kørt sfc /scannow men pc'en fandt ingen integritetsfejl på maskinen! :( det har ikke hjulpet uheldigvis...
02. oktober 2010 - 20:19 #5
... tror det er HARDWARE problem, ifa. en tast der (nogle gange) sidder fast ?
Avatar billede frederik1234dam Nybegynder
02. oktober 2010 - 20:32 #6
Nej ingen knapper sidder fast, og den går kun amok når jeg begynder at scrolle i et dokument eller noget
02. oktober 2010 - 20:42 #7
... eller MusseKnap ?
Avatar billede frederik1234dam Nybegynder
02. oktober 2010 - 21:36 #8
Nej... gid det var så vel...