Avatar billede Fistermand Novice
29. september 2010 - 14:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdatering

Jeg har opdateret følgende, men får fortsat ikonet i nederste hjørne og melding om at der fortsat er 3 opdateringer. Jeg genstarter pc'eren efter opdateringen.

Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 Opdatering til Windows Server 2003 og Windows XP x86 (KB982168)
Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 og .NET Framework 2.0 SP2 Sikkerhedsopdatering til Windows 2000, Windows Server 2003 og Windows XP x86 (KB979909)
Sikkerhedsopdatering til .NET Framework 2.0 SP2 og 3.5 SP1 på Windows Server 2003 og Windows XP x86 (KB983583)

Nogen forslag til afhjælpning?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2010 - 14:36 #1
http://www.sdu.dk/Om_SDU/Faellesomraadet/IT-service/Services/FTP/FTP+arkiv

gå i kontrolpanel og tjek om de ligger der - det gør de sikkert ikke - rens så din pc med ccleaner eller andet renseværktøj

og prøv så at hende den du skal bruge hos syd dansk universitet
Avatar billede Vandreren Novice
29. september 2010 - 15:30 #2
Hvis alt andet fejler, så kan du helt fjerne .NET og installere det hele forfra. Det tager noget tid, men ordner de fleste problemer.

Vejledning:
http://www.eksperten.dk/spm/916346#reply_7633025
Avatar billede Fistermand Novice
29. september 2010 - 17:47 #3
Tak for løsningsforslag.
Jeg har valgt at afinstallere helt og begynde forfra og det er tilsyneladende det rigtige.
Avatar billede Vandreren Novice
29. september 2010 - 17:55 #4
Her har du et svar fra mig, som du kan tildele points, hvis du mener mit forslag kunne hjælpe dig.