Avatar billede ibsen123 Nybegynder
24. september 2010 - 08:11 Der er 4 kommentarer

Indekssering af Outlook bliver aldrig færdig?

Hej.

Jeg har tidligere kørt med Win XP Pro - nu Win 7 Pro - og har aldrig oplevet at min Outlook med mapperne fra Exchangeserveren, hele tiden står og indekserer over mange dage.

Det går simpelthen så langsomt, når jeg kigger på indekseringsstatus, for at se hvor mange poster den mangler, og så længe den den gør det, indekserer den ikke de poster jeg har liggende lokalt i Outlook (Private mapper).

Det er som om den aldrig bliver færdig. Det har stået på i 2 uger nu, og PC'en er tændt hver dag i ca. 2-3 timer.

Nu har jeg slået det fra og indekserer, hvad Outlook/Exchange angår, kun Private Mapper

Hvad skyldes dette?
Avatar billede LNG.DK Novice
24. september 2010 - 09:35 #1
Typisk problem når størrelsen på din mailbox over 2 GB - jeg ville køre en oprydning og en arkivering :)
Avatar billede ibsen123 Nybegynder
24. september 2010 - 21:36 #2
Det er samme mailbox-størrelse.

Jeg har skiftet PC fra en gammel med Win XP til en ny med Win 7. Alt er det samme.

Men jeg vil prøve at rydde op osv. kan ikke lige her - på min Mac :-) - huske hvor stor mailboxen er.
Avatar billede ibsen123 Nybegynder
28. september 2010 - 15:25 #3
Har nu checket størrelsen på mailboxen. Den ligger på 800kb. ?!?
Avatar billede ibsen123 Nybegynder
28. november 2011 - 09:16 #4
Hejsa.

Jeg tager lige min gamle tråd op igen, fordi jeg aldrig har det fået løst.

Hvorfor sker dette her egentlig?

Hvordan f... slår man denne indeksering fra?