Avatar billede cosmo21 Novice
21. september 2010 - 19:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Playstation ID Login Fejler / password glemt

Hjææælp...

Jeg har ved en fejl fået fjernet mit password når man logger ind på sin Playstation 3

Der er det ved det at den mailadresse jeg har på findes ikke mere d.v.s. kan ikke finde passwordet heller ikke fremsende mig et nyt..

Hvad gør jeg
Avatar billede Jay-Remo Nybegynder
21. september 2010 - 21:27 #1
Ved ikke hvad. Men psn er nede...
se http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=312
Psn er nede indtil "5pm pacific time"
Det er så indtil 02.00 i nat mellem tirsdag-onsdag.
Jeg kan heller ikke logge ind. Den har slettet mit password. Måvente til imorgen til at prøve igen...
Avatar billede cosmo21 Novice
21. september 2010 - 21:45 #2
ok skete det efter den nye opdatering 3.50 ...har du også updatet den
Avatar billede Jay-Remo Nybegynder
21. september 2010 - 21:53 #3
Ja skete også for mig efter at have updatet den...
Avatar billede cosmo21 Novice
21. september 2010 - 22:18 #4
ok håber da passwordet kommer igen ss. ved ik om jeg kan huske det gg