Avatar billede MV-Hansen Nybegynder
21. september 2010 - 11:28 Der er 1 kommentar

En god bærbar til 3d spil og alm brug

Hej

Jeg er på udkik efter en god bærbar til omkring de 8ooo kr
Den skal kunne 2 ting

1 : bruges til alm brug
2 : Bruges til spil som WOW - DDO (Dungens and dragons online) - COD MW2 - CRYSIS og Sniper ghost warrior

Har kikket lidt på

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=MSI+GX&sp=all&pid=779745

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4180179

nogle der har et godt råd eller evt. en anden bærbar de anbefaler

På forhånd tak
Avatar billede lockmedown Nybegynder
09. oktober 2010 - 22:10 #1
Computerne du linker til er begge to gode kandidater til de krav du stiller...

men jeg ville aldrig købe en acer da jeg har haft dårlig effaring med dem og har hørt rigtigt meget dårligt om dem.

jeg vil dog anbefale en 15 tommer Macbook pro da mac bare er et godt valg til alt, det er ikke den aller bedste gamer computer men den kan sagtens køre de spil du skrive udenm problemer :)