Avatar billede TrylleWeb Nybegynder
17. september 2010 - 22:09 Der er 2 kommentarer

Vurdering af Trylle Michael

Jeg har brug for lidt feedback på hjemmesiden her: www.underholdning-trylleri.dk - Er den god nok, virker budskabet osv.
Avatar billede mikaelch Novice
18. september 2010 - 07:39 #1
Billedet referencer virker langt mere troværdige , end de korte nuværende på siden

Video fra shows giver meget mere troværdig

Teksten referencer er kort en håndunderskrift eller et brev giver større troværdig

Søgeord optimering udnyt dog de 67 tegn n lave denne titlen længere og mere sælgende .

Husk på side udnyt h1 og underskrifter h2 og tekst h3 , dette google vejen hvilken ord du satser på i søgemaskinerne
Avatar billede TrylleWeb Nybegynder
18. september 2010 - 09:51 #2
Tak for din feedback mikaelch. Hvilken browser bruger du? Hvis der er nogle som bruger Mac computere ville det også være fint med lidt feedback fra disse brugere.

- TrylleWeb - www.underholdning-trylleri.dk