Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 16:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spærre alle sider i internet explorer men tillade enkelte.

Hej

Hvordan kan jeg lukke for alle websider i internet explorer men tillade at eks. www.eksperten.dk med alle undersider kan ses?.

Altså så jeg ikke skal taste alle sider og undersider ind i eventuelt klassifikationsfilteret.

/Rudi
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2010 - 18:06 #1
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 18:16 #2
Ja men jeg ville gerne spærre for alt men tillade eks. www.eksperten.dk med alle dens undersider altså www.experten.dk/xxxxxxxx osv. hvis i ved hvad jeg mener?.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2010 - 18:18 #3
Tillad http://www.eksperten.dk/*

Det funker her uden problemer, den brokker sig over nogle reklamer, men dem kan du jo vælge at tillade, eller blokere alt efter dit humør.....  :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 21:53 #4
Tak for hjælpen.

/Rudi
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2010 - 21:56 #5
Velbekomme, og tak for point.  :-)