Avatar billede komfrisk Nybegynder
12. september 2010 - 22:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

netgear duo opsætning

Hey jeg har lige købet en netgear duo. For at sige det lige ud så skal jeg bruge en der kan hjælpe mig fra bunden....
Altså helt fra bunden. Med at sætte den op.

Først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at bruge den til at ligge musik og billeder på så jeg kan hente dem
Når jeg er uden byens

Det næste jeg vil høre om er om jeg kan bruge den til at bygge en joomla hjemmeside op med...?

Håber der er en eller flere der kan og gider og hjælpe mig...

M.v.h. komfrisk:)
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
12. september 2010 - 22:42 #1
http://www.netgear.co.uk/readynasduo.php
Hvilken en og hvilken harddrive/harddisks har du i
Ja det en god en/rigtig god en.
Ja du kan connect til tingene udefra internet, hvis du har router i dit hus.
JA, hvad jeg lige hurtig forstod kan du sætte php og apache op og dermed install joomla eller andre cms.
Jeg er computernørd, ikke tekniker, men kan gerne hjælpe og udveksle ideer/ tekniske spørgsmål HUSK google og internet er vores ven
kristian
Avatar billede komfrisk Nybegynder
13. september 2010 - 11:18 #2
hey kristian.
jeg har en RND2110. med 2 sata på vær 1 tb...

Hilsen komfrisk
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
13. september 2010 - 12:45 #3
http://www.readynas.com/?page_id=82
harddisk compabilitees
userguide/start guide / manual skulle gerne være på den side jeg skrev før
Helt nøjagtig hvad hedder harddiskene

ellers pm mig
kristian
Avatar billede komfrisk Nybegynder
13. september 2010 - 18:03 #4
Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS 1 TB 3Gb/s 32 MB
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
13. september 2010 - 23:06 #5
Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS 1 TB 3Gb/s 32 MB No 5
De dur til den.
Forresten godt køb af begge ting
kristian
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
13. september 2010 - 23:07 #6
der er 5 års garanti på begge dele både harddisk og nas
kristian