Avatar billede tjoppe Nybegynder
11. september 2010 - 10:49 Der er 6 kommentarer

admin pass. til standard konto

Hejsa, jeg har 2 bærbare den ene med win7 ultimate og en med win7 premium mit problem gælder for dem begge.

Kan jeg sætte dem op som jeg har gjort på den 3 pc som kører vista ..således at standard bruger kontoen beder om admin password når der skal installeres prg. Og slettes på pc'en!! Håber at der er nogen som ved om det kan lade sig gøre.
:)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2010 - 11:00 #1
Som jeg forstår det, skal du oprette brugeren uden administrator-rettigheder: http://jravn.dk/?p=210
Avatar billede tjoppe Nybegynder
11. september 2010 - 12:02 #2
ja og nej jeg har læst det før og som jeg ser det så er det under selve install. som han taler om og ikke når alt er oppe at køre, jeg har tidligere prøvet at følge det han skriver men jeg kan stadig installere eks. skype/adobe's opdate osv. når jeg tilføger en bruger konto.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2010 - 12:20 #3
som jeg ser det så er det under selve install. som han taler om.....

Sådan læser jeg det nu ikke, som jeg læser det, skal du oprette en ny bruger med administrator-rettigheder, og så herefter gøre den oprindelige bruger til Standardbruger.

Men hvis du har prøvet det, så hjælper det jo ikke.  :-(

Jeg har desværre ikke andre forslag.....
Avatar billede tjoppe Nybegynder
11. september 2010 - 13:51 #4
Det har jeg også prøvet - virker ikke
men tak for hjælpen :)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2010 - 14:08 #5
Lige en tanke, det er vel ikke fordi du har deaktiveret UAC (User Access Control) på maskinen?
Avatar billede tjoppe Nybegynder
11. september 2010 - 18:50 #6
Hej nej uac er aktiveret,,