Avatar billede Kristoffer Nybegynder
07. september 2010 - 18:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Usb-kontroller(microcontroller) der virker til PSgroove

Hej Eksperten!

Vil meget gerne høre om der er nogen der kender steder i Danmark(eller som sende til Danmark på under 7dage)hvor man kan købe en usb-kontroller der virker til Psgroove. Ved at disse er understøttet, men der skulle gerne være flere.
    * AT90USB162
    * AT90USB646
    * AT90USB647
    * AT90USB1286
    * AT90USB1287
    * ATMEGA32U4

Mvh
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
07. september 2010 - 18:54 #1
Ny åbnet med flere point
Avatar billede Blueeyez Mester
07. september 2010 - 20:00 #2
Her i EU er der følgende:

Teensy ++
AT90USBKEY2

Men så vidt jeg kan læse mig frem til er de udsolgt i hele verden:S
Avatar billede ujn2 Nybegynder
09. september 2010 - 19:37 #3
Jeg har også ledt efter de mikrochips da jeg ville lave min egen "Teensy", fandt også den mikrochip hos:

http://elektronik-lavpris.dk/advanced_search_result.php?keywords=at90usb&search_in_description=1

Normalt kostede den 40,- hos dem, men de har nu sat den op til 125,- pr stk.!

Efter lidt ekstra søgning har jeg fundet denne side:

http://www.psgroove.dk

Som i stedet sælger en avr usb, som også bruge AT90USB chippen, og at de at de får dem hjem i næste uge!

Har allerede bestilt 2 stk, en til mig selv og en kammerat!
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
10. september 2010 - 12:23 #4
ujn2

skriv et svar på denne tråd og du får point

http://www.eksperten.dk/spm/918257