Avatar billede charley78 Novice
06. september 2010 - 18:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

internet explorer 8 - hvordan vises historik?

Hvor er genvejstasterne til at vise internet explorer 8's historik?
06. september 2010 - 18:59 #1
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2010 - 19:30 #2
da ikke i 8'eren. Og jeg ku altså ikke finde den. Men undskyld. jeg har søgt og søgt... bare man dog kunne søge i sine egne spørgsmål ;o)
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2010 - 19:30 #3
Tak!

Du skal også have points!
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2010 - 19:35 #4
... dvs, nu har jeg set linksene og der er jo ikke svar. jeg har søgt på spørgsmålene også her i forummet og kan ikke finde svarene. Med andre ord. jeg er ikke kommet mit problem et skridt nærmere!

:o(
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 20:30 #5
Forventer du flere indlæg på dette spørgsmål?  Ellers vil jeg bede dig lukke spørgsmålet, og så det ikke længere står som åbent. Lad mig lige forklare: man lukker et spørgsmål ved at acceptere et svar, et indlæg markeret med gult.  Man accepterer et svar ved at sætte et flueben i den lille firkant og derefter klikke på feltet 'Accepter svar og afgiv points.  Hvis du mener, at en eller flere har bidraget til at løse problem kan du acceptere dette/disse svar.  Hvis en bruger gav dig løsningen i en kommentar, må du bede denne bruger oprette et svar, og når svaret kommer acceptere det.  Hvis du ikke mener, at du har fået brugbare indlæg, må du selv oprette et svar og skrive en evt.løsning eller skrive, at der ikke er kommet løsninger og acceptere eget svar.

Dine åbne spørgsmål finder du med et klik på din profil: øverst til højre og så åbne spørgsmål.
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2010 - 22:01 #6
samsonjens: jeg har ikke fået svar, og jeg ved udmærket gennem ca 10 år, hvordan dette forum fungerer!

For at undersøge karise_larry's kommentar har jeg søgt på "historik" i kategoerien iexplorer og kan ikke finde svaret.

I forlængelse af hvad karise_larry skriver
Jeg har tidligere svaret andre en lang for forklaring om at der er visse spørgsmål, jeg ikke KAN afrunde, da jeg ikke længere kan bruge programmerne. Bl.a. fordi jeg fik en hjernerystelse og af den grund ikke længere arbejder med 3D. Jeg har heller ikke adgang til programmerne længere.

Når folk søger et svar, så kigger de vel kun i de spørgsmål, hvor der er accepteret svar. Jeg har gjort det så godt jeg kan, og jeg har været medlem her fra starten omkring år 2000 - før idg overtog eksperten.dk.

Jeg mangler stadig et svar på spørgsmålet i overskriften.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 22:25 #7
Jeg syntes ellers. jeg severede det på et sølvfad for dig.

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/charley78

Forventer du da svar her i alle de spørhsmål her ?
Avatar billede charley78 Novice
30. oktober 2010 - 12:56 #8
!
Avatar billede charley78 Novice
30. oktober 2010 - 12:56 #9
Karise: points?
Avatar billede charley78 Novice
30. oktober 2010 - 12:57 #10
ja, eller samsonjens ;o)
30. oktober 2010 - 13:40 #11
Ping...

(Dette er så et [svar]...)

PS: Som standard skal du ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede gitteb Nybegynder
24. marts 2012 - 11:11 #12
Ctrl+Shift+H virker også i IE9 :)