Avatar billede soenderskov Seniormester
06. september 2010 - 00:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan låser man alt på sin pc i win7 på nær din browser?

Hvordan låser man alt på sin pc i win7 på nær din browser? :-)
så ingen kan andet end at gå på nettet..

håber nogen kan hjælpe har nemlig set det før...
Avatar billede soenderskov Seniormester
06. september 2010 - 00:35 #1
det skal forresten være flexsibelt så jeg kan bestemme hvilke programmer der må og kan køres og hvilke der bare skal køre i baggrunden :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2010 - 08:20 #2
muligvis med det her

http://www.newsoftwares.net/folderlock/

m.v.h
Avatar billede ibsen123 Nybegynder
06. september 2010 - 08:34 #3
Tænkte på, om ikke det er lettere bare at oprette en ny brugerkonto til vedkommende, som alm. bruger (ikke administrator)?
Avatar billede soenderskov Seniormester
21. september 2010 - 23:06 #4
en alm bruger kan vel gøre rigtig meget... men nu også mere for at lege lidt med det
Avatar billede soenderskov Seniormester
21. september 2010 - 23:06 #5
jeg prøver lige dit link :-)
Avatar billede soenderskov Seniormester
21. september 2010 - 23:10 #6
hmm man glemmer hurtigt at sikre noget med de små programmer og kræver meget arbejde.... der må være et mere prof program udviklet til administratore.... tænkte på den måde biblioteks & firma computere osv er sikret
Avatar billede soenderskov Seniormester
21. november 2010 - 22:59 #7
Ser ik ud til der kommer flere forslag til en løsning :( men synes da i skal have point på jeres forsøg på at hjælpe :) så smid lige et svar treatmenice og ibsen123
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 07:12 #8
ok