Avatar billede ibnielsen Seniormester
05. september 2010 - 17:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

processlinien ikke altid øverst

I gode gamle xp, kunne man fjerne et hak i altid øverst i egenskaberne for processlinien, så man ikke fik den frem, selv hvis man førte musen ud til den side den lå i.
Dette synes jeg er meget smart, da min netbook ikke kan have processlinien fremme hele tiden, da jeg så ikke kan se hele side på nettet m.m.
denne facilitet er væk i 7-eren, er der nogen der ved om man kan få den evt. ved installation af et ekstra program??
Avatar billede klaudi Ekspert
05. september 2010 - 18:16 #1
Avatar billede ibnielsen Seniormester
07. september 2010 - 18:28 #2
Det er ikke problemet, jeg kan godt få den til at skjule sig, men jeg vil have den til ikke at komme frem ved at føre musen over den, som jeg skrev kunne man det i xp så den ikke altid var øverst.
Avatar billede klaudi Ekspert
11. september 2010 - 12:58 #3
With just the click of a button, the taskbar is disabled from any side of the screen, providing the freedom to use any dock application, increase computer security, or allow all sorts of Windows customizations. The taskbar can be toggled on and off in real-time, providing the flexibility to quickly view the taskbar to perform an action.

http://www.thewindowsclub.com/how-to-hide-or-remove-windows-7-taskbar
Avatar billede klaudi Ekspert
12. september 2010 - 14:32 #4
Kunne den bruges :-)
Avatar billede ibnielsen Seniormester
14. september 2010 - 07:56 #5
Ja, og jeg troede jeg havde svaret og givet dig point.
Det er lige sådan et program jeg jeg har brug for.
Jeg prøver igen at give dig point
Avatar billede ibnielsen Seniormester
14. september 2010 - 07:58 #6
jeg håber du har fået dine velfortjente point, jeg kan se ud for dit navn ved indlæget fra lørdag, at der står 'accepteret svar og 30 point tildelt?
Avatar billede klaudi Ekspert
14. september 2010 - 08:35 #7
Jo da det er ok, det var nu ikke så meget med point, det var bare om den kunne bruges, havde ikke helt læst spørgsmålet, om at processlinjen den skulle blive væk :-)