Avatar billede ressurex Praktikant
03. september 2010 - 19:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

batch kryptering / udpakning af filer uden at skulle pakke ud!!

Jeg har før brugt winrar, og så sat password på for at beskytte mine filer jeg ikke ønsker adgang til på pcen, feks økonomi/bilag/banktransaktioner/ osv osv.

Jeg er dog lidt træt af den måde jeg gør det på, og vil høre om ikke der findes en nemmere løsning ?

casen: jeg ønsker at sende en fil, til en kollega, jeg kan "kryptere" den og sende den som jeg vil!!, uanset medie...!!

winrar er udemærket til det, men den er ret pc afhængig, og ret træls sagt på godt jysk, fordi man jo skal pakke hele filer ud igen fra masteren pakken.

Findes der ikke en program eller en batch.exe utillity til at kryptere filer, OGSÅ uden de skal pakkes ud bagefter.

tak.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2010 - 20:03 #1
Når det er dokumenter kan openoffice kryptere dem
04. september 2010 - 21:23 #2
Pssssst: ... Jeg troede at vi i sidste uge havde en stor rekord mht. "åbne" spørgsmål ? Du har lige slået den rekord: ? Point ude: 3.320 ? http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ressurex - så længe at status er på den måde skal du ikke forvente alverdens herfra ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5