Avatar billede neoman Novice
30. august 2010 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

.mva fil - 2003 virker fint, 2007 brokker sig

Jeg har fået en ganske simepl Access 2000 database som kører fint i 2003, men får lidt diverse fejl i 2007. Lidt granskning ledte til, at der er referencer til nogle eksterne objekter - men eftersom den ikke er skabt på min maskine, og kører fint uden i 2003, så formoder jeg, at 2007 blot er blevet lidt mere striks med den slags.  Når jeg smider referencen ud, så fungerer databasen fint.

Jeg er dog lidt mistænksom, og spekulerer om der er noget jeg har overset. Kan nogen på basis af ovenstående information udtale sig om min antagelse er korrekt? Alternativt - hvilken information kan be- eller afkræfte min teori?
Avatar billede terry Ekspert
30. august 2010 - 18:52 #1
If you have removed the references in 2007 and it seems to work OK then I see no problem.

You could try and compile the dB and if there is a need for any of the references then youwill get a compile error
Avatar billede terry Ekspert
30. august 2010 - 18:53 #2
Not sure I understand the title to your question

".mva fil ....." you dont mention any .mva file in the actual question.
Avatar billede neoman Novice
30. august 2010 - 19:12 #3
OK - it compiled fine.

Sorry about the .MVA-stuff - it's some google info that i forgot to filter out.

Before I give you points - any easy way to remove the ribbon, and the navigation pane?
Avatar billede terry Ekspert
30. august 2010 - 19:41 #5
Thanks