Avatar billede jezpez Nybegynder
29. august 2010 - 18:21 Der er 2 kommentarer

Hvordan kan der zoomes på umiddelbart ikke skalerbart flash indhold ?

Problemet opstår på websider hvor flashindholdet ikke kan gøres større. Her er et eksempel: http://omegle.com/  For mit vedkommende er de to små skærme i venstre side al for små. Jeg kan ganske enkelt dårligt se indholdet. Det er blot et eksempel ud af mange. Browserens  zoom funktion (IE8, Chrome og Firefox)har ingen som helst effekt på de to skærme på nævnte webside. Sidens øvrige indhold kan der sagtens zoome på, bare ikke det jeg ønsker. Jeg har forsøgt mig med Firefox udvidelsen "Flash Game Maximizer" Men den har ingen som helst effekt på den type flashindhold.

Eneste måde der umiddelbart gør flash indholdet større er at ændre selve skærmopløsningen. Men det er mildest talt noget bøvl at skulle gøre hver gang. Det må kunne gøres bedre.

Jeg vil være meget taknemmelig hvis der skulle være en der lige ved hvordan den skal kringles.
Avatar billede aners Nybegynder
29. august 2010 - 18:38 #1
Det kan du ikke.
Avatar billede jezpez Nybegynder
29. august 2010 - 18:56 #2
Ja det er ingen let opgave. Jeg har uden held søgt nettet tyndt for svar. Men jeg opgiver bestemt ikke håbet :)