Avatar billede frast Nybegynder
26. august 2010 - 16:34 Der er 9 kommentarer

services.exe - komponenten blev ikke fundet

det er overskriften også skriver den
Dette program kunne ikke startes, fordi MSVCP60.DLL ikke blev fundet, problemet kan muligvis løses ved og installere programmet igen.

Jeg kan ikke få startet computeren, kan nogen hjælpe.
26. august 2010 - 20:08 #1
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

http://support.microsoft.com/kb/259403

Hvor langt kommer den i opstarten ?
Kan du bruge 'fejlsikker tilstand' ?
Avatar billede frast Nybegynder
27. august 2010 - 17:14 #2
Win XT, ganske kort i opstarten, nej jeg kan ikke bruge fejlsikret tilstand.
27. august 2010 - 19:26 #3
...ganske kort i opstarten... ? Hvad mener du her ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede frast Nybegynder
28. august 2010 - 10:35 #4
Efter opstart kommer windows logoet i ca. 1 min derefter skifter skærmen til sort, og tekstboksen med ovenstående besked dukker op.
Avatar billede frast Nybegynder
28. august 2010 - 10:39 #5
Efter opstart kommer windows logoet i ca. 1 min derefter skifter skærmen til sort, og tekstboksen med ovenstående besked dukker op.
28. august 2010 - 12:27 #6
... men ka' du på nogen måde komme videre derfra ?

...nej jeg kan ikke bruge fejlsikret tilstand... - hvorfor ikke det ?
Avatar billede frast Nybegynder
28. august 2010 - 18:07 #7
Har prøvet safe mode, bliver spurgt om hvilket operativsystem jeg vil starte Windows XP media center edition eller Microsoft windows recovery console. Jeg vælger den første og kommer til safe mode sort skærm, hvorefter tekstboksen fra tidlgere dukker op.
28. august 2010 - 18:46 #8
(Andre i denne tråd må gerne bidrage...)
29. august 2010 - 09:30 #9
(Fortsættes her -> http://www.eksperten.dk/spm/917554)