Avatar billede kimtheman Novice
26. august 2010 - 13:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hændelseslogprovider til Tjenestekontrolstyring

Når jeg går ind i Pc´s Logbog kan jeg under System se rødt udråbstegn og der står

"Tjenesten Power Control [2010/01/27 23:04:12] kunne ikke starte pga. følgende fejl:
Den angivne fil blev ikke fundet."
Hændelses-id: 7000

Nogen der ved hvad det skyldes?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2010 - 08:12 #1
prøv dette fantastiske program der kan ikke så lidt mere end windows
det kan også vise skjulte processer

højreklik på den der ikke vil køre og så videre - der er mange muligheder i det

http://processhacker.sourceforge.net/

m.v.h
Avatar billede kimtheman Novice
27. august 2010 - 12:18 #2
Det lyder da som et smart/ nyttigt program hvis man lærer at bruge det også i forhold til spyware m.m.

Giver en tilbagemelding når jeg får det prøvet af.
Avatar billede kimtheman Novice
27. august 2010 - 12:43 #3
Men alle de steder hvor der f.eks står driver Status:Stopped

Der kan man vel få lavet en masse ged i den, ved bare at sige start eller hvad? (Da jeg tror ID 7000 har noget med en driver at gøre).

Synes det er lidt svært at se noget der skulle omhandle
"Tjenesten Power Control [2010/01/27 23:04:12] kunne ikke starte pga. følgende fejl:
Den angivne fil blev ikke fundet."
Hændelses-id: 7000
"

Da Id 7000 ikke fremkommer nogen steder.
Avatar billede kimtheman Novice
31. august 2010 - 18:18 #5
Ja er så ikke lige blevet klogere på hvad der forårsager det men det fortæller da en masse det program. Så skal man bare lige lære at bruge det programmet fortæller.

For det andet på google har jeg også selv fundet frem til men synes ikke jeg kan bruge det til noget.

Men smid et svar så jeg kan lukke her.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2010 - 07:23 #6
ok men måske er du ramt af en udspekuleret virus eller rootkit

du har tjekket med denne her

http://www.malwarebytes.org/

ellers er der en cd man kan lave der hedder hirens boot cd

http://www.hiren.info/pages/bootcd

der ligger mange gode programmer i den.

det er IKKE altid der er succes med at fjerne sådan nogle - jeg har bl.a været ude for en der ædelagde funktionen ved højreklik
ny genvej

jeg fandt aldrig ud af hvordan man laver den - microsoft vidste det heller ikke så det var en ommer

m.v.h
Avatar billede kimtheman Novice
01. september 2010 - 10:48 #7
Ja tjekker jævnligt med malwarebytes ,og har også hirens både på cd og usb nøgle.

Men formatere nok også snart (Skal lige tage mig sammen, da det jo ikke er småting man har fået installeret igennem tiden).