Avatar billede Slettet bruger
23. august 2010 - 21:46 Der er 1 løsning

Skal jeg købe htc desire eller vente til htc ace kommer om 2 måneder?

Hej Eksperter!

Jeg har set lidt på htc desire, og kunne virkelig godt tænke mig et eksemplar. Som i kan se i artiklen "Lækker og lækket smartphone fra HTC" (http://www.pcworld.dk/art/100520?a=rss&i=0) kommer der en ny htc, men er ikke sikker på om den bliver solgt i Danmark.
Alt i alt er min spørgsmål om den kommer til at blive solgt i Danmark, og om jeg bare skal købe htc desire?
Avatar billede Mik2000 Professor
23. august 2010 - 21:51 #1
Hej
Jeg vil gå for Desiren. Det er en super lækker telefon, og der vil altid være en ny på vej.
Ydermere så kører HTC med forskelligt sortiment i de forskellige lande, og der er masser af gange dukket telefoner op som f.eks. kun er kommet på det amerikanske marked.
Sidst, så går der garanteret et halvt års tid før den kommer og derefter et par måneder før den er under 3500 kr, og til den tid vil du kunne skifte igen hvis du har tlf med abbonoment ;)