Avatar billede Lysmale Nybegynder
22. august 2010 - 11:43 Der er 2 kommentarer

Firefox +IE

Jeg bruger Firefox, men er nødt til at bruge IE for at komme på netbank.
Synes at Firefox er længe om at starte - kan man slette IE uden at ødelægge noget?
XP - Kaspersky AV.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. august 2010 - 12:38 #1
der er en tilføjelse i FF, så den kan køre IE i et faneblad.
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1429/
så kan du sætte banken (og kun den) til at køre i IE fra FF.
Jeg mener, at IE og outlook express hænger sammen i xp - så fjerner du IE, så ryger email også (outlook fra office bruger outlook express til at sende/hente email, så den dør også).
22. august 2010 - 19:41 #2
Du kan ikke SLETTE IE i XP !!! Den er en indbygget del af systemet. Man kan i en vis grad i WIN7.

NB NB NB: Selvom du KUN KUN KUN bruger alternative browser (Firefox, Chrome, Opera, ...), så SKAL din IE være 100% opdateret fra WindowsUpdate. Diverse bandit programmer ude fra verden kan 'angribe' din PC igennem en UOPDATERET IE. Også selvom den ifølge dig aldrig har været ibrug!!!

Er oplevet mange gange!!!