Avatar billede niklasnina Nybegynder
18. august 2010 - 17:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win 7.

Jeg vil prøve at indstallere vin 7 på min computer,jeg har kørt det program som kan fortælle mig om det er muligt at indstallere win7,og der skulle ikke være nogle problemer.Men nu er jeg lidt i tvilv,jeg skal indstallere en brugerdefineret win 7 med 32 bit.Hvilken udgave af win7 skal jeg så købe?
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
18. august 2010 - 17:28 #1
ultimate... windows 7 ultimate ! er klart bedst
Avatar billede haverslev Novice
18. august 2010 - 17:28 #2
Windows 7 home Premium 32 bit
der er som regel både 32bit og 64bit versioner i DVD købet
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/compare
Avatar billede haverslev Novice
18. august 2010 - 17:32 #3
Hvad mener du egentlig med ]b[ brugerdefineret [/b] ?
Hvis det er til domæne, så skal du have minimum Proff. eller Ultimate versionen - Home versionen kan IKKE køre domæne
Avatar billede niklasnina Nybegynder
18. august 2010 - 18:19 #4
Det med at det skal være en brugerdifineret er ikke noget jeg finder på programmet jeg brugte til at analysere min gomputer foreslog at det skulle være en brugerdifineret indstallation med 32 bit.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
18. august 2010 - 18:35 #5
Haverslev jeg vælger at bruge dit svar,jeg syntes windows 7 ultimate er alt for dyr i forhold til Windows 7 home Premium 32 bit
så hvis du lægger et svar vil jeg give dig point.
Avatar billede haverslev Novice
18. august 2010 - 18:47 #6
ok :-)