Avatar billede Sweet1 Nybegynder
13. august 2010 - 20:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg mine gadgets til at wirke igen i win7

Hey

Jeg har haft lidt problemer med min maskine, der var et program der startede så langsomt op ar det tog ca. 20 min at starte det op, så derfor har jeg prøvet to programmer som kan rydde op i window 7's registerdatabase. Det hjalp på mit program at der blev ryddet op så det nu starter hurtigt igen, men nu er det gået ud over mine gadgets som ikke ser ud som de skal eller bevæger/gør som de skal, se billede hvordan de ser ud her :

http://www.neuromantic.dk/0/Gadgetserror.jpg

Hvad kan jeg gøre for at få dem tilbage så de virker igen ? Har prøvet om jeg kan køre rensningen tilbage, men det er jo ikke optimalt da jeg så får den gamle fejl igen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. august 2010 - 21:25 #1
Prøv at gå til start og i søgefeltet skriv sidepanel tryk på gendan skrivebordsgadget
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
13. august 2010 - 21:33 #2
Det hjalp ikke noget, fik bare en boks hvor jeg kunne tilføre flere gadgets eller tilføre nye, og tilfører jeg en nye så ser den ud som de andre :/
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. august 2010 - 21:49 #3
Så prøv at gendanne til før problemet opstod
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
13. august 2010 - 22:02 #4
Det er jo netop det jeg helst ikke vil da fejlen jeg forsøgte at fjerne jo så vil komme igen :/
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. august 2010 - 22:14 #5
Hvis det du ændrede er slettet så kommer det da ikke tilbage
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
14. august 2010 - 15:18 #6
Det virkede, tusinde tak for hjælpen, lægger du et svar så jeg kan give dig point ? :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. august 2010 - 21:58 #7
Kommer Her.