Avatar billede goldeneagle Nybegynder
13. august 2010 - 10:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Java/Vista

Hej!

I forbindelse med hjælp til installation af NemID på netbank hos Danske Bank skal der installeres Java. Når Java Installer er downloadet, går det hele i stå. Hvad kan der være galt?

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede claes57 Ekspert
13. august 2010 - 10:09 #1
du skal hente java til offline installation (dvs hele pakken ned på pc). Derefter højreklikker du på den, og vælger 'kør som administrator'.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2010 - 10:35 #2
Ja og det er også en god ting at afinstallere "gamle" versioner af java, der kan ligge i tilføj fjern.
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
13. august 2010 - 11:16 #3
Hej!

Der er ingen tidligere versioner.
Jeg har prøvet at downloade offlineversionen, men når der mangler det sidste (jeg mener der stod 1 sekund), går det i stå.

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2010 - 12:50 #4
Kan tænkes du skal have en offline installer til Java på pc.
Ved ikke om den er en del af pakken claes skriver om.

Kan tænkes du har beskadigede installatione liggende. Her skulle dette fix hjælpe.
http://forums.whatthetech.com/Java_Setup_Problem_t104537.html
22. august 2010 - 20:43 #5
(Er der mere du skal vide ?)
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
23. august 2010 - 15:38 #6
Hej!

Det er Windows Installer, der kommer med en fejlmelding.
Har oprettet et spørgsmål vedrørende dette.

M.v.h.
Ole Laursen