Avatar billede Slettet bruger
12. august 2010 - 16:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

min com vil ikke starte i win 7

hej
har en zepto 6625 wd hvor jeg kører win 7 på, da jeg skulle starte den en dag ville den kun starte til lige efter den skærm hvor der stod noget med broadcam  osv. slukkede så for den og prøvede igen hvor efter den kun startede til første billede hvor der står zepto's logo og det. og så fryser den bare. er der nogen måde hvor man kan formateee disken eller bruge noget rescue ting eller på nogen anden måde kommme videre end det den lige kan nu
Avatar billede theman1234 Nybegynder
12. august 2010 - 17:17 #1
har du windows 7 på en cd?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2010 - 19:37 #2
ja det har jeg, men tror bare ikke den kan læse cd for den når ikke så langt. men har den ikke lige her på mig for er ikke hjemme, men må jeg lige prøve
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
13. august 2010 - 16:29 #3
Point ude: 1.610

Ærlig talt
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2010 - 14:13 #4
det er os lidt svært når halvdelen af dem ikke skriver svar,
men så er det ordnet
Avatar billede theman1234 Nybegynder
14. august 2010 - 18:47 #5
lige så snart at zeptoskærmen viser sig tryk på f8 eller del (tror jeg) så skulle du skulle poppe op med at du kan vælge fejlsikret tilstand, fejlsikret tilstand med netværk, start computeren normalt og reparer computeren. Der skal du vælge reparer computeren eller sådan noget. så skulle du komme til en anden skærm hvor du vidst kan fixe det.
Avatar billede theman1234 Nybegynder
14. august 2010 - 18:50 #6
forresten vis du kunne ville du så gerne formatere hele disken og er du ret avancerede med dos/cmd
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2010 - 14:23 #7
nu fik jeg den til at komme lidt længere ved at bare lade den stå, fik den til at fortsætte til lige efter zepto logoet og så starter der noget acronis loader hvor den skriver starting committing,  som ikke kommer længere end 0 % det må være fordi jeg har acronis backup program liggende. men kan ikke få den til at komme ind i fejlsikret tilstand overhovedet.
men ville kunne det med cd hvis du lige guide mig
Avatar billede theman1234 Nybegynder
15. august 2010 - 15:31 #8
okay put cden i lige efter du har startet den på et tidspunkt skulle den så sige tryk på en tast for at starte cden og du skulle komme til windows 7 installationen. der efter geninstallere du windows. ved ikke om du har en anden computer men hvis du har, søg efter noget på youtube
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2010 - 15:42 #9
fik den til at læse cd'en til sidst, :) super . tak for hjælpen.
Avatar billede theman1234 Nybegynder
15. august 2010 - 17:31 #10
det var så lidt :D
Avatar billede theman1234 Nybegynder
15. august 2010 - 17:31 #11
men hvis der så er det samme problem efter er det noget med hardwaren i computeren