Avatar billede Saibotto Nybegynder
10. august 2010 - 21:23 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Ingen adgang til mine filer

Hej alle

Min computer kører Windows 7 og opfører sig meget anderledes.
Jeg kan ikke åbne noget som helst på den. Det er ligegyldigt hvad jeg trykker på kontrolpanel, Denne computer, dokumenter, så kommer der bare denne besked:
Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. Du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elementet.

Den har endda for kort tid siden været til reparation, hvor den har fået nyt ram og nyt grafikkort.
Efterfølgende har jeg installeret den nuværende version af Windows 7 på den. Dette er en version jeg selv har hentet, hvor jeg ikke formaterede computeren i processen, da den alligevel  var blevet tømt ved rep. og jeg havde gemt, hvad jeg skulle bruge selvfølgelig.
I nogle uger fungerede den også fint, men så lige pludselig kan jeg ingenting andet end gå på nettet.

Hvad er der galt og hvad skal den Windows-besked betyde, har ingen idé og det er meget irriterende HJÆLP SØGES?
10. august 2010 - 21:29 #1
...Dette er en version jeg selv har hentet,... - hvordan skal det forståes ?
Avatar billede Saibotto Nybegynder
10. august 2010 - 21:35 #2
Blot på den måde, at det ikke er en købt version, men en torrent udgave.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 22:02 #3
hvordan skal det forståes

Det er der vel ikke noget forkert i, hvis man i forvejen har købt en kode ? Eller bruger den der står på sin PC ?
10. august 2010 - 22:02 #4
Som jeg læser det: Altså en P**** udgave !!!
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 22:12 #5
http://www.eksperten.dk/spm/916036

Når man kan gøre det den vej er det vel også i orden at hente en win 7, hvis man har betalt for koden til f.eks en mistet Win 7 eller bruger den kode er skrevet på ens pc.
10. august 2010 - 22:17 #6
Der kan jo også være en del torrent basserede P**** udgaver, som indeholder 'extra' uønskede elementer, som bla. kan give udslag i det beskrevne problem !!!

Men hvis den er 'hentet' fra en ÆGTE M$ side (hvilket jeg ikke kan forestille mig!), så er den jo nok lidt mere 'ren' ...
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 22:25 #7
hvilket jeg ikke kan forestille mig

Hvorfor det ?
10. august 2010 - 23:02 #8
... kan ikke forestille mig at M$ lægger en HEL ægte brugbar udgave af WIN7 ud på en seriøs M$ site, lige til at bruge. Jo de gjorde med de første BETA udgaver og efter X tid/dato vil den OGSÅ opføre sig som beskrevet ...
10. august 2010 - 23:02 #9
Skal vi lige have <Saibotto> på banen igen ?
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 23:19 #10
Ja det tror jeg da også du har ret i.  Mener også at Saibotto skal på banen igen.
Vil dog gerne vide sidste en ting mere.

Det behøver vel ikke være en ulovlig win der der installeret, bare fordi den er hentet med et torrent-program ? også selvom den ikke er hentet fra en MS-side.

Eller har jeg misforstået det ?
Avatar billede Saibotto Nybegynder
10. august 2010 - 23:28 #11
Ja så er jeg klar igen. Det skal dog også pointeres, at efter jeg installerede denne version fungerede den helt fint i nogle uger, et måneds tid. Jeg har heller ikke brugt nogen kode fra noget Microsoft site, hentet noget andet der fjernede kontrollen og der er mange, der har sagt go for den så den her version tror jeg er god nok.

Derudover så betyder p**** version?

Men hvordan løser jeg det her?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2010 - 01:36 #12
p**** version = Piratkopi = Ulovlig = Ingen hjælp her på Eksperten (Ifølge brugerbetingelserne)

Derfor kan du hjælpe dig selv ved at anvise hvor du har hentet en lovlig kopi, så får du sikkert hjælp.  :-)
11. august 2010 - 08:27 #13
(Enig med #12 !)
Avatar billede Saibotto Nybegynder
12. august 2010 - 20:55 #14
Okay som i nok har gættet, så bruger jeg meget sjældent denne side, så det vidste jeg faktisk ikke.

Jeg har rent faktisk også købt en version for nu et godt tid siden, men den kasse kan jeg bare ikke finde, har ingen idé om hvor den er, så derfor måtte jeg gøre sådan her.
Avatar billede Saibotto Nybegynder
30. januar 2011 - 22:42 #15
afsluttes