Avatar billede niklasnina Nybegynder
09. august 2010 - 21:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere explore 8

En af mine bekendte har et problem,han kan ikke installere explore 8.opdateringen kommer sammen med øvrige opdateringer fra windows men kan ikke instaleres.han kører win xp home edition med service pakke 3.nogen der har en løsning.
09. august 2010 - 22:24 #1
... hvordan 'brokker' den sig ?

Evt. download pakken herfra -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=341c2ad5-8c3d-4347-8c03-08cdecd8852b - luk alle andre programmer og instaler den pakke ...

---

Der er også andre muligheder; dette er først bud...
Avatar billede Jensen DK Novice
10. august 2010 - 06:48 #2
De fleste gange er det denne vejledning som løser problemet med installation af IE 7 eller IE 8 bare følg vejledningen, du mangler sikkert en tilladelse.

Stien til at ændre tilladelser for installering af IE7 og IE 8 er som følger.
Begynd med START, vælg KØR og indtast: regedit i den lille rude, klik på krydset ud for mappen
HKEY_CLASSES_ROOT find derefter Interface og klik på krydset ud for mappen, derefter skal denne
Findes,{34A715A0-6587-11D0-924A-0020AFC7AC4D Højre klik på mappen og vælg tilladelser nu
Skal du sætte flueben i nederste rudes felter, for fuld kontrol og for at læse, og du skal stå som administrator for oven, klik på tilføj, eller alle, og tilføj.
Du skal nu genstarte komputeren og lade Windows update installere IE 7 eller IE 8.
Løsning af Silbidor
Avatar billede niklasnina Nybegynder
10. august 2010 - 10:20 #3
silbidor det virkede.lægger du et svar så du kan få dine point.

  tak til karise_larry fordi du gad deltage på spørgsmålet.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. august 2010 - 13:49 #4
Glæder mig.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 14:01 #5
Med hensyn til explore 8,er du sikker på du har kørt service-

pakke 2 ind for så burde den være indstaleret sammen med pakken

for du skal give din asept til det .
Avatar billede niklasnina Nybegynder
10. august 2010 - 15:49 #6
Ja service pakke 2 er installeret,men det gjorde ingen forskel.
10. august 2010 - 15:50 #7
Ref #5:
IE7 / IE8 er IKKE en del af en ServicePack(2,3) - er en 'selvstændig' pakke fra WindowsUpdate!!!